sommaren 08

Så.. nu var det daggs att skriva igen.

Tänkte göra någon typ av sammanfattning av sommaren, men ändå försöka att inte vara för tråkig.

I början av sommaren åkte jag med Annelies familj till Askersund och deras kompisar där.
Vi sov i husvagn precis vid vattnet. Det var asmysigt!
Vi firade midsommar där med lekar o grejer.

sen åkte jag, Annelie och Jonas till Göteborg för att gå på West coast riot! men vi stannade några dagar hos Malin också. Vi gick på universeum, och körde femkamp på liseberg. och jag vet att jag var bäst, även om jag kom typ sist eller nåt xD

Massor med bra band spelade på WCR. och en del som inte var så bra. Vi såg i alla fall.

DLK
Comeback kid (som jag inte hört innan men som var sjukt bra!)
Neverstore
Flogging molly
lite Bad religion
Millencolin
så medan vi köade till The used såg vi Moderat likvidation.. som var ganska.. skumma xD och inte bra alls!

Sen kom i alla fall höjdpunkten, THE USED!
haha Publiken var så tät att man knappt kunde röra sig om inte hela publikhavet rörde sig.
Annelie hade verkligen sett fram emot att se dem så hon var självklart jättelycklig, vilket gjorde mig lycklig också.
och jag hade också sett fram emot dom, men knappast lika mycket som henne.
Sjukt bra konsert och vi fick med oss Bert McCrackens vattenflaska.

Vi sprang runt hela festivalen för att få tag på The Used tröjor, och tillslut fick dom in dom i shopen och jag har min på mig nu :D

Det var också Brother grimms sideshow på festivalen, sjukt cool freakshow med en dvärg utan armar som stoppade upp skumma saker i näsan, en man utan ben som klättra upp på en stege. En Jo-jo-master, en kille som kunde rulla klot på sina händer assmidigt. en strippa, och "The torture king" som stoppade en nål rakt igenom armen.
haha askul dag var det.

Efter gbg åkte jag upp till landet. Annelie behövde jobba :(
vi flyttade från vårt gamla landställe ut till det nya. så det var ingen semester direkt. Vi åkte fram och tillbaka med grejer i två veckor! åkte i alla fall hem på helgen till Annelie.
När vi flyttat klart var det semester, och sista veckan kom Annelie upp.
Då körde vi båt och badade och åkte på Star Wars-utställning.
Jag lärde mig åka Wakeboard!

När jag kom hem från landet åkte jag till Annelie några dagar innan det var dags att åka upp till Idre på årets konfirmationsläger, som var jättekul! vi hade trevliga konfirmander och självklart god mat från Eva och Lars.

Efter det var det en helg med konfirmationer, några dagar med Annelie och sen de sista dagarna på lovet fixade jag i källarn. De nsista helgen Målade jag och Annelie väggarna, så nu är det rött där nere.

Vi firade också Mormor som fyllde 85. Grattis mormor!

Nu är det skola igen, sista året.

Det där var min sommar i korta drag. hoppas ni orkar läsa.
Jag och Annelie har kommit fram till att Sum 41 - With me är en låt som passar oss, och den är därför numer vår låt!
Därför är den också Dagens låt! :D
lyssna här:
http://www.youtube.com/watch?v=sxaBrOu3W7w

Kommentarer
Postat av: Annelie

hihi jätte bra sommar!:)

Älskar dig mest av allt!!!

Massa kyssar <3

Postat av: Elajas

Bäst är de veckor jag varit med dig

älskar dig mer än mest av allt!

massa kyssar <3

2008-09-03 @ 22:10:24
URL: http://elajas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad tycker du om nya Idol-juryn?

(om du kollar på programmet dvs)

2008-09-03 @ 22:15:31
URL: http://silverstedt.blogg.se/
Postat av: Jonas

Love penguin boy! xD

2008-09-04 @ 13:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback