Moshpit open 08

I lördags var det dags för en resa till nykvarn igen.

Regnet ösde ner när jag, Annelie och Jonas trängdes under ett trasigt paraply i kön, som senare visade sig vara fel kö.

När vi äntligen kom in i folkets park hade saving joshua redan spelat, så jag och Jonas sprang direkt till scenen för dagens första moshpit.... I en sjö typ.
Vattnet trängde fort in
skorna, sen behövde man inte bry sig om att det var blött.
Min Converse mår dock inte så jättebra såhär efteråt.

Hur som helst var det riktigt kul dag med mycket bra musik.

Saving joshua var bra som alltid, Samma sak med Chemical vocation.
Jag fick ocks några nya favoriter, Me vs Hero var asbra och likaså Paige.
Neverstore har tyvärr blivit ganska stela o tråkiga nu för tiden.

Bring me the horizon som var sjukt överhajpade var också kul att se live, även fast jag inte är något stort fan av dom.

Synd att Annelie fick så ont i ryggen, men tur att vi lyckades tränga oss till en sittplats på bussen till dig gumman.

Allt som allt var de ten blöt, men kul dag och jag kommer givetvis åka nästa gång igen.

//Elajas

Kommentarer
Postat av: Annelie :)

haha, jaa, fel kö?! äru säker lr ;) haha ...
du e bäst :)
älskar dig :)
kyssar !!!

Postat av: Nathalie [asilentescape]

Hehe jag var också där, har varit där alla tre gånger faktiskt :P Och roligt att få ha praktik på bloggkoll!

2008-10-13 @ 21:19:14
URL: http://asilentescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback