MISSA INTE!

Glöm inte att titta på min älskade flickvän Annelies blogg. Hon har varit lite inaktiv men har kommit igång igen.
Dessutom har jag gjort en jättefin layout till hennes blogg.

http://anneliekarlsson.blogg.se

När ska ajg komma igång ordentligt med min blogg igen då? Ja, det får väl bli någon gång nu snart om jag vill behålla den massiva publikökning jag fick häromdan (troligen för att ett av mina inlägg postades på diverse forum som T ex Nintendo-forumet).
Om ni börjar prenumerera på min blogg med den otroligt fantastiska tjänsten bloggkoll så kommer ni märka varje gång jag skriver, vilket gör att ni inte missar något.

hur gör ni det då? Svinenkelt, klicka bara på den här knappen:



något mer jag borde berätta är väl att jag har tankar på att starta en musikblogg. Försöker bara att komma på ett namn, så tipsa mig gärna om ni har några förslag.

Det var väl allt jg har att bjuda på idag.

ha det bra!
//Elajas

Kommentarer
Postat av: Annelie :)

hhahah Ooh, reklam reklam =D
vadå tycker du inte unik musik är braa elläääär. ? ;)
älskar dig :)
kysskyss :)

Postat av: monica

det finns redan en musikblogg här på jorden och det är min.

2008-05-13 @ 23:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback