Myspace på Svenska

Jag ahr hört många tidningar och vänner som säger att det är jättekrångligt att ta bort sitt konto från Facebook. Jag har själv inte stött på problemet eftersom jag inte Vill ta bort min Facebook.
Jag hade snarare problem med att få ha den kvar förut eftersom min skola inte fanns i deras databas.
Men eftersom det är löst nu så har jag inget otalt med Facebook för tillfället.

Myspace däremot. Jag har suttit ett bra tag nu och försökt ändra språk till engelska. Jag har alltid haft det på engelska, när jag skaffade myspace var sidan inte ens öersat till svenska. Jag fattar inte ens varför dom översatte den, ingen vad jag har hört tycker att översättningen är bra. jag tycker mer om en knapp som heter "home" än "min myspace" och en osm heer "browse" istället för "browsa" och det är mycket trevligare när det heter "top friends" istället för "topplista av vänner" vid de vännerna som visas på min profil.

Hur som helst, tillbaka till problemet. Under mina kontoinställningar står det klart och tydligt "önskad webbplats & önskat språk : U.S.A"
Men ändå byter den automatiskt till svenska lite då och då, helt utan anledning. Detta brukar gå att ändra genom att man då fyller i U.S.A igen, men nu står det ju där.. och ändå är sidan på svenska.

Jag gick in på "kontakta myspace" för att få hjälp.

Där möttes jag av den här texten:
"Förfrågan om kontakt

Frågor, kommentarer, Funderingar? vi vill gärna höra av dig."

Men så gärna kan det inte vara, för under det skulle man fylla i
"Ämne: Ditt konto" fortfarande är allt som det ska...
Underkategori: Sen finns ingen underkategori att välja på i rulllistan så jag tänker att det är väl skitsamma och klickar på skicka-knappen
Då kommer det upp en fin ruta där det står "Välj underkategori"
Hur ska jag kunna välja underkategori när det inte finns några underkategorier?

Och någon mailadress till dem kan jag inte hitta. så nu sitter jag här med mitt myspace på Svenska och kan inte göra nåt åt det.
Någon annan med Myspace som vet hur man gör? Det här suger!
//Elajas

Kommentarer
Postat av: Julia

Skippa myspace ;)

2008-03-08 @ 10:30:10
Postat av: Elajas

Som tur är har problemet löst sig själv nu.

Postat av: Madde

Vi vill ha mer Elias-inlägg ! Vi vill ha mer Elias-inlägg ! *upprepar tills du skriver igen*

2008-03-18 @ 11:26:09
URL: http://tillrufsad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback