Du åt min hund!

Eftersom jag fortfarande inte har något bra namn på musikbloggen får jag skriva lite musikskit här. tipsa gärna om namn.

I alla fall, ett band jag lyssnar massor på men knappt skrivit om är you Ate My Dog.

De är helt klart värda en hyllning efter att ha tagit sig till sverigefinalen i emergenza och snart släpper sitt första album.

skatepunk när den är som bäst. Men ändå inte kopior av de större banden utan med egen stil, tack vare max "rappande" och Synthande(hur mycket han nu spelar egentligen). Dessutom känns det som de har en helt egen stil på scen när man ser de live.

Fyra killar som helt enkelt gör sin egen grej, och gör det jävligt bra.
lyssna själva. Min favoritlåt är för tillfället är Hospital.
www.myspace.com/youatemydog

Idag är det förresten precis ett år sen jag var hos min älskade Annelie för första gången <3

Kommentarer
Postat av: Annelie :)

heheh ett år sen vi sågs för första gången :D

totally lovely ;)
Älskar dig, Kyssar :)

Postat av: Coffe

Varför åt du min hund? :(

2008-06-29 @ 15:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback