Tunnt

Lite tunnt med inlägg nu eftersom jag är på landet över sommaren. Landet som vi flyttar. Idag var jag inne i stugan på Hornön för sista gången. Den stuga jag har tillbringat varje sommar i i mitt 18åriga liv. Nu är densåld och mamma och pappa är och skriver papper. Nu mer äger vi en liten röd stuga och 4,4 hektar skog, sandstrand, klippor, stenstrand, vatten på stor haraskär. Någon enstaka mil från gamla stugan. Hoppas att jag kommer trivas där också. Det är en vecka kvar tills Annelie kommer hit upp! Saknar henne massor! <3 Nu dör snart datorn här på biblan för timmen är slut. Min avslutande fråga blir, vad tycks om namnet "Press play" på en musikblogg? //Elajas

Kommentarer
Postat av: becca

låter som ett rätt bra namn, ett namn som sätter sig :)

Postat av: Kitty

de lät väll som ett bra namn :)

Läs gärna det senaste inlägget om självmord.

2008-07-14 @ 15:02:59
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Postat av: Evelina

På buyorsell.blogg.se finns det möjligheten att sälja sådant som bara ligger, men som det inte är något fel på. Istället för att sälja dem via en sida där de tar en avgift för att lägga ut din annons, kan du göra det helt GRATIS på buyorsell. Det är också som en lite skattkista, där man kan hitta helt unika godingar;)

Desto fler som ser bloggen, desto fler annonser, desto större chans att hitta något smarrigt som passar just dig!

2008-07-14 @ 15:24:27
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det låter superduper. Kör på det kungen ! /M

2008-07-14 @ 22:23:48
Postat av: Julia

Press Play äger Elias :D Yees, den bloggen tänker jag läsa även fast jag inte bryr mig om musik så särskilt mycket!

2008-07-15 @ 09:39:43
URL: http://nerdsandthecity.blogg.se/
Postat av: Annelie :)

hihi det va as mys där :)

älskar dig !

2008-07-31 @ 19:18:13
URL: http://anneliekarlsson.blogg.se/
Postat av: Coffe

Press play är nice namn!

Men du, tycker du ska jobba på hemsidan ^^

2008-08-11 @ 10:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback